Strona 1 z 1

Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:12
autor: alexsys76
Dzień dobry. Jakiś czas temu dostałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak promować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony danego stomatologa. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych haseł pojawiają się różne strony internetowe. Inne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła stomatologia Ursynów w rezultatach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą stronę. Również interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. A może takie długie elaboraty są konieczne do właściwej promocji strony? Też cena promocji na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę domenę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

: 07 cze 2016, 15:21
autor: marekwolski
Dzień dobry, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok myślenia jest w 100% logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie wiem jak wspomniana firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama zapewne będzie na parę haseł tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie startowej. Moja rada - znajdź inną firmę do pozycjonowania strony.

podobne tematy: